IVR Pro

Vision 80/20 IVR Pro

Med talepostkassen IVR Pro og talebeskjeder fra Vision 80/20 gir dere best mulig personlig service til de som ringer til en person eller en avdeling. Talepostkassen er enkel å bruke: Det er enkelt å lese inn, endre eller slette meldinger via nettgrensesnitt eller telefon.

 

Butikkløsning

Vision 80/20 IVR PRO er multi-tending, dvs. at flere kunder kan dele samme fysiske system. Med butikkløsningen kan ulike selskaper/avdelinger/butikker/kunder ha noen deler felles. En systemadministrator kan lage en mal for dialogstruktur og sende den til de ulike avdelingene, slik at de kan tilpasse sine innspilte menykommandoer.

Mobila anknytningar

Mobilintegrasjon

Brukerne kan få tilgang til de fleste funksjonene på bedriftens sentralbord fra mobiltelefonen. Det betyr at brukerne har en talepostkasse for både fast- og mobiltelefon, viderekoblingsbeskjed i mobilsvaret, mulighet til å kobles til sentralbord fra mobilsvar, personlig velkomsthilsen og en oversiktlig liste over alle som har ringt, inkludert telefonnummer og tidspunkt. Det finnes også avansert mobilintegrasjon som tar over som kontrollerende enhet mellom sentralbord og mobilnett. Dette muliggjør bl.a. mobilintegrasjon med full funksjonalitet utenlands.

Viderekobling

Vision 80/20 IVR PRO kan integreres med de vanligste viderekoblingssystemene på markedet. Det betyr at viderekoblinger som gjøres i annet et viderekoblingssystem, håndteres direkte av Vision 80/20 IVRO PRO. Hvis systemet også har kalenderkobling, får man viderekoblingsbeskjeden rett fra f.eks. MS Outlook via viderekoblingssystemet.