Contact Center

Vision 80/20 Contact Center

Vision 80/20 Contact Center er en telefon- og sentralborduavhengig løsning for rask og effektiv kundeservice. Systemet, som både finnes i skybasert versjon og kan installeres hos kunden, håndterer raskt og effektivt innkommende samtaler, chat, e-post og SMS. Det er en brukervennlig, nettbasert løsning for kontaktsentre i alle størrelser, utviklet for at du ikke skal bruke unødvendig tid på installering, opplæring og vedlikehold. Nyttige funksjoner som planlagt tilbakeringing, innspilling og avansert nettbasert statistikk støtter bedriftens arbeid med kundeservice, kvalitetssikring og ressursutnyttelse.

Komplett med alle kommunikasjonskanaler

Med Vision 80/20 Contact Center kan du utvide kontaktflaten og kommunisere med kundene på den måten som passer dem best. Kontaktsenteret håndterer innkommende samtaler, chat, SMS og e-post.

call back

Med planlagt tilbakeringing velger kundene selv når de vil bli oppringt.

Tidspunktet for tilbakeringing styres av kontaktsenterets tilgjengelighet og bemanning og foregår derfor helt på deres premisser. Resultatet blir et bedre arbeidsmiljø samt bedre opplevd service og mer fornøyde kunder. Dette er en populær tjeneste i virksomheter som vil utnytte ressursene best mulig og fordele arbeidsbelastningen uten at det går utover servicegraden og -kvaliteten. Et helsesenter er et eksempel på en slik virksomhet.

Avansert statistikk med Vision 80/20 Statistics

StatistikVi tilbyr også avansert statistikk med mulighet til bl.a. samlestatistikk om samtaler, e-post og chat, automatisk planlagt rapportering og eksport til PDF-, Excel- eller CSV-fil. Les mer her.

“Vision 80/20 Contact Center til tjeneste for innbyggerne” – Eskilstuna kommune. Les mer her