Produkter

Anytime – Anywhere – Anyhow

Enghouse Interactive leverer fleksible og skalerbare løsninger for kundekommunikasjon. Det er enkelt å tilpasse løsningene for å oppfylle de kravene som dagens bedrifter og organisasjoner stiller. Våre integrerte kommunikasjonsløsninger omfatter kontaktsenterløsninger med flere kanaler og med sentralbordfunksjoner, viderekobling, selvbetjeningstjenester, besøkshåndtering samt statistikk og fakturering. Løsningene gir bedrifter og organisasjoner valgfrihet til å kommunisere med kundene slik de ønsker – raskt, effektivt og hensiktsmessig. Våre løsninger støtter alle typer installasjoner, fra installasjoner hos kunden til skybaserte installasjoner og hybridløsninger.

Enghouse i Norden og globalt

På det nordiske markedet tilbyr vi hovedsakelig Trio Enterprise og Vision 80/20. Som del av Enghouse-konsernet har vi også tilgang til vår globale produktportefølje med markedsledende løsninger for kundekommunikasjon.
Vi har over 25 års erfaring med å utvikle kommunikasjonsløsninger og vet hva markedet etterspør, og det bidrar til at vi alltid oppfyller forventningene hos våre kunder og partnere. Våre programmer bidrar til forbedret kommunikasjon, produktivitet og effektivitet hos flere tusen organisasjoner og bedrifter over hele verden – uansett størrelse og kompleksitet.

Ulike leveringsmodeller

Enghouse Interactives løsninger leveres alltid på den måten som passer din bedrift eller organisasjon best. Vi samarbeider med de fleste forhandlere og operatører. Du får den samme profesjonelle og effektive telefoniløsningen uansett hvilken leveringsmodell du velger.

Kommunikasjon som en tjeneste (CaaS) / drifting

CaaS kan leveres som en vertsbasert løsning eller installeres hos kunden. I en CaaS-løsning er det leverandøren som er ansvarlig for systemdriften. Det er enklere for kunden å forutsi kostnadene, siden leverandøren har et større ansvar. Kundene abonnerer på selve tjenesten og velger hvilke funksjoner de ønsker. De betaler en fast pris basert på antall brukere og tjenester.

Operatørløsninger

Hvis du velger en operatørløsning, er det telefonileverandøren din som står for driften av hele plattformen. For at leverandøren skal kunne tilby et konkurransedyktig alternativ, er det vanlig å bygge opp en vertsbasert løsning i stor skala, der flere kunder kan dele maskin- og programvare. På den måten får også mindre organisasjoner tilgang til flere og mer avanserte funksjoner som tidligere var forbeholdt større bedrifter.

Installering hos kunden

Tradisjonelt har de fleste bedrifter kjøpt sentralbordløsninger via sin telefonileverandør og installert dem i egne lokaler. En slik løsning består av både maskin- og programvare, og det er kunden som står for driften. Det gir kunden full kontroll – i samarbeid med telefonileverandøren. Her kreves det litt mer innsats fra og litt mer teknisk kunnskap hos kunden selv.
Enghouse Interactive har støtte for, og er sertifisert for, de fleste sentralbordløsningene på markedet.
Kontakt oss hvis du ønsker mer informasjon.

Trio Enterprise
Vision 80/20