Om oss

Om Enghouse Interactive

Enghouse Interactive utvikler og leverer markedets bredeste tilbud av plattformuavhengige løsninger for kundekommunikasjon, via sitt nettverk av erfarne samarbeidspartnere med sterkt kundefokus. Våre integrerte kommunikasjonsløsninger omfatter kontaktsenterløsninger med flere kanaler og med sentralbordfunksjoner, viderekobling, selvbetjeningstjenester, innspillingsfunksjoner, besøkshåndtering samt statistikk og fakturering. Løsningene gir bedrifter og organisasjoner valgfrihet til å kommunisere med kundene slik de ønsker – raskt, effektivt og hensiktsmessig.

Historie

Enghouse Interactive er en av verdens ledende leverandører av løsninger for kundekommunikasjon. Enghouse Interactive er et datterselskap av Enghouse Systems Limited, en programvare- og tjenesteleverandør som er notert på Toronto-børsen (TSX) under symbolet “ESL”. Selskapet ble grunnlagt i 1984 og har siden den gang vært en lønnsom bedrift som har vokst både organisk og gjennom oppkjøp av markedsledende bedrifter.

Produkter

Enghouse Interactives kommunikasjonsplattform støtter alle former for kundekommunikasjon hos en bedrift. Den integrerte produktporteføljen omfatter kontaktsenterløsninger med flere kanaler og med sentralbordfunksjoner, viderekobling, selvbetjeningstjenester, innspillingsfunksjoner, besøkshåndtering samt statistikk og fakturering. Uansett hvordan dere velger å installere løsningene – i skyen, i egne lokaler eller som hybridløsninger – kan våre profesjonelle partnere hjelpe dere.

Forretningsidé

Løfte personlige kundeopplevelser opp på et nytt og høyere nivå ved å styrke organisasjoner med innovative løsninger som muliggjør interaksjon:

ANYTIME – ANYWHERE – ANYHOW

Global tilstedeværelse

Over 1 000 av verdens ledende partnere,
som betjener over 10 000 kunder over hele verden,
som har over 1 million brukere,
som håndterer over 1 milliard kundehenvendelser hver dag.

Hvor skal vi?

Enghouse Interactive AB har som mål å bli et selvsagt valg for alle bedrifter som har behov for profesjonell håndtering av kundekommunikasjon, og dermed bli den ledende leverandøren av løsninger for kundekommunikasjon på det nordiske markedet.